♦ AmoyLalato ♦

Friday, January 11, 2013

Si Penganggu Tidurku


Taraaa....... nie lah my cat yang peneman aku tidur kebelakangan nie, tu pun disebabkan Minho kucing yang selalu teman aku tidur tu sakit dan kena masuk dalam rumah dia sebab doktor tak kasi main dekat luar. Nanti tak pasal-pasal bersepah dekat rumah saham dia tu. Nama kucing dekat atas ni Krystal, still baru lagi dengan aku and nie jenis kucing parsi.

Sekarang krystal yang teman aku tidur tapi bila malam dia tersangatlah aktif sampai menganggu tidur aku. Sabar jea lah, nasib lah comel geram jea aku tengok dah lah bulu kembang hishhh geram sungguh. Krystal ni manja, gedik pun ada dengan aku hahahaha tengok lah dekat gambar tu time dia nak mengacau aku lah tu. Dah lah kuat tidur dan suka sangat tidur atas tilam aku. hahaha :D


Kucing aku banyak tau, every month pokai duit terbang beli barang-barang untuk anak-anak kesayangan aku nie. :)


Shila Elisya Amoy Lalato's


2 391 Dreaming:

dya nasir said...

samalah..duit aku pun terbang jugk beli mknn anak2 aku

amoylalato said...

@dya bunga tahu xper... kucing aku lak.. xlama lg nak beranak..makin bertambah lah ahli keluarga.hahahahaa :D

Post a Comment

Thanks for comments. I Love You ♥