♦ AmoyLalato ♦

Thursday, December 31, 2015

THE POP BOX | DECEMBER

Hai Assalamualaikum !!

Hi Korang! Baru hari ini ada masa nak updated Pop Box bulan December yang Amoy purchase. Kali ini tema untuk Pop Box My adalah Lips galore, dalam beauty box kali ni ada lima produk bibir sahaja. Beauty box kali ni memang comel, kecil saja box nya sebab hanya lips product saja kan.
Harga untuk beauty pop box kali ni telah naik sehingga RM130, sebelum ini hanya RM120 sahaja untuk every months. Items untuk December Pop Box pun seperti sedia kala sebanyak lima produk saja. Jom tengok lips product apa yang ada di dalam beauty box.

Di atas adalah gambar produk untuk beauty box bulan Disember. Setiap items adalah berbeza dan produk ini jugak adalah drugstore produk serta tidak ada dijual di Malaysia. Seperti biasa, tidak diberitahu harga pada sebarang kad mengenai harga setiap produk tersebut. Jadi kena search sendiri harga produk ini.

Seperti tertera diatas, lima produk tersebut adalah Lip Balm, Lipliner, Liquid Lipstick, Lipstick dan Lip Gloss.  
  • Lip Balm    - Purely Coconut Lip Balm
  • Lip Liner    - Jordana Easyliner for Lips in LATTE
  • Liquid Lipstick - LA.Girl Matte Pigment Gloss in REBEL
  • Lipstick   - NYC Expert Last Lip Color Matte in RED SUEDE
  • Lip Gloss   - Maybelline Colorsensational Lip Gloss in SUGARED HONEY
Lip Balm ini memang best dan rasa smooth je bibir Amoy , bau coconut nya pun agak kuat jugak. Amoy okay je dengan Lip Balm ni. 

Lip Liner ini pulak memang Amoy suka dan ramai beauty Guru dari Youtube yang menggunakan Jordana Lip Liner ni. Amoy puas hati dan suka dengan warna nya yang nude.

Liquid Lipstick ini pulak, sememangnya favorite Amoy sebab Amoy memang dah ada lipstick ini tapi shade lain lah. Memang best, tahan lama.. tak perlu touch up banyak kali macam lipstick yang lain. Memang Amoy recommend LA.Girl Matte Pigment Gloss ini before this dekat kawan-kawan Amoy. 

Lipstick NYC ini agak biasa saja bagi Amoy, warna merah nya tidak menarik minat Amoy sangat dan tidak tahan lama. pakai sekejap dah hilang. haha. 

Lip Gloss ini okay bagi Amoy, lagipun Amoy bukanlah pengemar tegar Lip Gloss, jadi Amoy agak jarang menggunakan Lip Gloss. 

Okay itu sahaja review mengenai Beauty Box, Pop Box My in December. Nextmonth.. oppss. not nextmonth but nextyear January 2016 Amoy pun dah order dan tema untuk January is New Look smokey and bold. So, tak sabar apakah produk yang akan dapat Januari nanti.

-END-

Lots of Love 

0 391 Dreaming:

Post a Comment

Thanks for comments. I Love You ♥