♦ AmoyLalato ♦

Wednesday, January 2, 2019

MAKEUP CLASS - ZERO TO BASIC

Assalamualaikum !! Hello Dreamer ^^


Kisah tahun lalu 14 Januari 2018 Amoy and my friends iaitu Amira dan Atyn join kelas makeup Zero to Basic. Walaupun Amoy dah ada basic makeup tapi saja nak join untuk belajar mana yang patut dan teman sekali my friends. 

Kelas makeup ni murah je sebab ini untuk Zero to basic kan, booking date kena buat bayaran RM30 je dulu then after class baru bayar balance tu. Price untuk kelas ni murah saja dalam RM100 sebab ada promo, Normal price is RM150. Actually dah lama Amoy teringin nak join kelas makeup ni dah alang-alang kitaorang borak pasal makeup then terus Amira cari kelas makeup ni then terjumpa lah dengan Kak Zura ni.

Kak Zura ni pernah jadi makeup artis untuk TV3 then now dia freelance MUA je. Bayaran caj makeup dengan Kak Zura ni pun reasonable juga berbaloi lah untuk yang bajet tak terlalu tinggi kan. Limit untuk kelas makeup adalah 3 orang saja, every weekend ada kelas makeup kena set date saja. Bermula je kelas Kak Zura tunjuk demo dulu dekat model dia sambil tu share lah tips then mana yang kitaorang tahu tu kitaorang share juga.. kiranya sama-sama belajar improve kan kemahiran yang ada ni. Kelas makeup ni include dengan sijil tau dan makanan/minuman ringan.

Nanti Amoy and friends nak join kelas advance pula kalau ada kesempatan masa. Harga untuk advance akan up lagi RM50-100 berbaloi sebab tak terlalu mahal untuk kelas makeup dengan Kak Zura ni. Tengok gambar di bawah memasing semangat nak melawa walaupun makeup basic saja fokuskan pada bahagian foundation dap dap dap dan bahagian mata.. hihihihi

 



With Makeup guru Kak Zura
My Wow Bamss


Lots of Love 

0 391 Dreaming:

Post a Comment

Thanks for comments. I Love You ♥