♦ AmoyLalato ♦

Thursday, January 3, 2013

Bagaikan Burung Kertas


Korang tahu buat burung kertas tak? Rasanya dah lama aku tak buat burung kertas ni, mungkin dah lupa cara nak buat kertas burung ni. Aku ingat lagi masa mula-mula belajar cara buat burung kertas ni kelakar sangat, masa tu aku zaman sekolah rendah dan akak aku yang ajarkan cara nak membuatnya. haha :D

Dulu selalu buat dan kumpul banyak-banyak letak kat bilik aku, rasanya rindu pulak zaman dulu-dulu.hmm cepat saja masa berlalu kan. Bermacam warna kertas aku buat, cantik sangat tengok bila buat sendiri. Rasa bagaikan nak beterbangan pulak kan .haha cehhh ayatkann. :D



Shila Elisya Amoy Lalato



2 391 Dreaming:

dya bunga said...

haha..aku smpai skrg xreti buat

Shila Elisya said...

@dya bungahahahaha belaja lah buat.. aku pun dah lupa sikit mcmne nak wat. huhu

Post a Comment

Thanks for comments. I Love You ♥