♦ AmoyLalato ♦

Friday, July 20, 2012

Alhamdulillah syukur

Assalamualaikum !


Heys, Lama rasanya tak meng-update entry kat blog tersayang nieh. bz sikit and lagipun taktahu nak buat entry pasal apa. Tapi.. kali nieh just nak bagi tahu berita gembira bahawasanya.. chewahh. aku dah lulus test JPJ , gembira sangat lah walaupun ketakutan tuh ade kan. Aku pun dah letih nak ulang alik ke Cheras tuh. akhirnya tamat sudah. so, nextweek aku dah dapat lesen P. lepas tuh boleh lah aku pandu kereta dah, tapi..hah ade jugak tapinya kan.. aku kena biasakan diri pandu kereta dan jalan yang aku taktahu , aku kena engat lah nanti tak pasal-pasal sesat. hahah :D tuh jealah entry gembira aku sekarang nieh..hehehe :D Thanks dekat cikgu Dd sebab mengajar aku, memang tugas dia mengajar kan. oppss :)


Tanpa Gurauan Tiadalah Senyuman
Shila Elisya Amoy Lalato 


2 391 Dreaming:

dya nasir said...

lepastu blh bwk aku g jln2..lalallal~

amoylalato said...

@dyabunga
insyallah..boleh jea syg oii.. :)

Post a Comment

Thanks for comments. I Love You ♥